Monday, September 6, 2010

Biarlah Kami Nak Syok Sendiri Pun




Bismillahirrahmanirrahim..

MUSCOM tercinta!

Muslim Youth Camp


jejaka-jejaka myc

slot riang-ria
sejuk!!!

chef ramadhan


durian!
titian yang mengerikan! 

muscom blood donation

saya takut jarum..

darah 'O' si hamizan..haha
muscom book sale

sebelum

sebelum (2)

semasa

selepas..fuhh..
pesta durian ajk muscom

durian best!

durian some more!

bazaar ramadhan 

sungguh kreatif..ke, malas??

alhamdulillah, dapat sambutan

majlis fikir

tulang belakang gerakan islah

junior best!

biar lah orang nak cakap apa,
kami tetap akan teruskan,
bermujahadahlah!























13 comments:

Izuan puad bukan pilus said...

Ish, banyak lagi tertinggal aktiviti ni. Ramadhan Cup, MLC, Tadarus, wida' dan lain2.

Teruslah menyediakan platform untuk manusia kembali mengenali Islam. Tak mungkin dpat ditutup mlut2 manusia yang tahu tetapi tidak mahu. Ujian sentiasa ada, cuba betulkah itu adalah ujian?

Semoga jumpa lagi tahun depan.

nina mazlan said...

yes333 :D like2 pres (^____^)

.ekroy. said...

ape yang syok sendirinya?hehe

ck azri said...

izuan bukan pilus>>
owh,terima kasih kerana mengingatkan.
yang saya muat naik ini hanya yang ditangkap dengan telefon bimbit.huhu.. apa-apapun, insyaAllah akan lebih banyak gambar akan dipaparkan. terima kasih kerana sudi singgah!

ck azri said...

erna>>
kau berada di mana-mana sahaja kan?
baguslah, kamu adalah pengunjung blog saya yang setia.terima kasih daun keladi!

ck azri said...

ekroy>>
terima kasih..'syok sendiri?? mesti lah penganjur program.
ia lah, buat program,tapi tak ramai yang datang.
tapi tak mengapa, yang penting usaha itu ada... =)

nazrinafifi said...

ado jugop gamba aku..
ye anda sgt betol, xkesahla ape result mahupun sambutan diberikan..
Allah pndang usaha kita
mujahadahlah!!

ck azri said...

nazrin>>
mesti lah ada gambar kamu, saya letak gambar semua orang kan di situ.huhu.

zameer.zaihan said...

gamba aku xde! T.T

ck azri said...

zammer>> ish, ada lah.
cuba kamu lihat gambar beramai-ramai itu. mesti ada punya.
lagi satu, dekat bahagian book sale tu,siapakah yang memakai pemeluh (sweater) maroon dan berseluar trek putih????????

zameer.zaihan said...

yg tu xkira. T.T

ck azri said...

zameer>> cess kamu.
nanti aku post letak gambar kau je seketul.haha

ck azri said...

zameer>>
eh,aku baru perasan!
dekat majlisfikir ada jugak kepala kau.
cukup lah tu weh...